ALEGE DESTINATIA :

Left Content

Right Content

Aventuri in Cuba

M-am intors acum o saptamana din Cuba. Abia acum am prins un moment prielnic si va pot povesti cate ceva din aventuroasa vacanta. Spun aventuroasa in sensul bun al cuvantului. Pentru ca in cele 10 zile cat am stat in Havana si Varadero nu am avut absolut nici o data sentimentul ca este o tara periculoasa, ca ni s-ar putea intampla ceva rau aici, vacante exotice ce schimba viziunea. Din contra, peste tot am intalnit zambete, cantece, oameni prietenosi si gata sa te ajute, oameni care sunt dornici sa vorbeasca cu tine si care vor sa stie ce se petrece in alte parti ale lumii. Oameni care si-ar dori sa vada macar o data o alta bucatica de lume, dar din pacate nu pot. Din cauza saraciei. Si totusi, sunt fericiti.

HAVANA – oras al contrastelor
Havana mi-a placut foarte mult. Mi-a creat senzatii dintre cele mai diverse. M-a uimit prin contrastele pe care le ofera. Si m-a lasat cu amintiri foarte placute.

Am vizitat OLD HAVANA intr-o singura zi, de dimineata pana seara.Ne-a agatat pe strada un bastinas care ne-a plimbat de ici-colo pe un soi de bicicleta-taxi . Am fost bucurosi ca am recurs la aceasta modalitate de a vizita orasul, pentru ca in felul acesta am avut acces la Havana autentica.Am vazut parti ale orasului foarte foarte vechi, cladiri darapanate, cu fatade scorojite de umezeala, cu geamuri sparte, cu gratii la geamuri. Stradute inguste si murdare, cu multe gropi si cu oameni care isi fumau linistiti trabucul in poarta. La numai cativa pasi, rasarea cate un parc care ne uimea. Cu multa verdeata, flori, statui, bancute, totul foarte ingrijit. Dupa alti cativa pasi intalneam cate o piateta foarte cocheta, cu cladiri renovate si foarte aratoase, cu baruri frumos aranjate si foarte turistice.  Un amestec de nou si vechi , de saracie si bogatie, de interes si dezinteres.

HINTS:

•  moneda locala pentru turisti este CUC; moneda locala pentru localnici este CUP , un pesos cu o valoare foarte foarte mica, atentie la schimb valutar ! Asigurati-va ca primiti CUC si nu CUP !
  • cand cumparati ceva (fie suveniruri, fie de la magazinele oficiale), asigurati-va ca nota de plata este corecta si ati primit restul asa cum trebuie; este foarte indicat sa negociati daca cumparati suveniruri , altfel veti plati muuult mai mult decat face;
  • cand ‘tocmiti ‘ o excursie, un tur , un transfer etc, stabiliti exact de la bun inceput pretul.

VARADERO – statiunea de lux a Cubei
In drum spre Varadero , soferul autocarului ne-a oprit la un bar pe marginea drumului si ne-a spus ca aici vom bea cea mai buna Pinacolada din Cuba. Spre rusinea mea, nu bausem niciodata acest cocktail, imi displacea culoarea alba si consistenta de lapte… Ei bine, dupa ce am baut acolo PINACOLADA, am devenit fan. Dar este adevarat ca nicaieri in zilele urmatoare nu am mai baut o Pinacolada atat de buna ..
Varadero este o “limba de pamant” intre ape, cu hoteluri frumoase , asezate unul dupa altul. Majoritatea hotelurilor ofera servicii de masa ALL INCLUSIVE. Statiunea propriu-zisa este micuta dar gasesti cateva terase in aer liber dragute si chiar ‘europenizate’: bar The Beatles , unde se asculta fomatii live care canta muzica internationala rock ; House of Music unde se canta live muzica cubaneza; club Havanna Club. Cel mai bun restaurant din Varadero :  El Rancho.

Ceva de spus despre apa? Despre plaja? Despre nisip? Nu cred.

HINTS:
  • va puteti deplasa de la hotel in centrul statiunii cu taxi-ul (varianta mai scumpa, aprox 10 CUC/persoana) sau cu bus-urile turistice (cel rosu costa 5 CUC /persoana si poti cobora si urca de cate ori vrei, pentru cel albastru platesti 2 CUC la fiecare urcare).
  • faceti excursii optionale, cum ar fi: Discover Tour, Seafari Cayo Blanco, vizita in orasul vecin Matanzas, inot cu delfinii (preturile sunt destul de piperate, incep de la aprox 70 CUC/persoana);
  • mergeti la un concert cu membrii Buena Vista Social Club (aprox 25 CUC/persoana);
  • beti cea mai buna bautura numita GUARAPO (sucul de la trestie de zahar, facut pe loc, care se poate servi ca atare sau cu rom)  sau Mojito, Cuba Libre sau Pina Colada .
…Si cate ar mai fi de povestit…Ma opresc aici si va las pe voi sa descoperiti AUTENTICA CUBA  in viitoarele voastre vacante !

Web-site administrator

CALATORESTE CU IKA TURISM !

Alege una dintre vacantele cu plecari fixe sau cere-ne o oferta personalizata pentru vacanta ta ! Iti vom oferi cele mai bune variante disponibile in momentul cererii.

Ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile !

Tarifele se pot modifica in functie de disponibilitatile din momentul rezervarii ferme.

VACANTE DE NEUITAT

Pentru ca ne dorim ca fiecare dintre turistii nostri sa aiba vacante memorabile, iti oferim:

* consiliere in alegerea destinatiei;
* informatii despre destinatia aleasa;
* cele mai bune tarife cu taxe de aeroport incluse, fara costuri ascunse;
* asistenta pe parcursul vacantei .

VACANTE RELAXANTE SI SIGURE

Ne asiguram ca vei avea o vacanta fara griji oferindu-ti :

* informatii despre regimul vizelor ;
* transferuri si excursii optionale organizate de parteneri locali de incredere;
* asigurare de calatorie TRAVEL GENERALI ( la cerere, contra cost).

ASIGURAREA DE CALATORIE

Parteneriatul cu GENERALI ASIG iti ofera garantia unei vacante linistite.

Avantajele politelor Travel Generali :
* asistenta 24/24 h, 7 zile din 7;
* preluarea prompta a cheltuielilor medicale si acoperirea tratamentului medical de urgenta;
* decontarea directa a cheltuielilor de catre compania de asigurari;
* retea extinsa de unitati medicale si acoperire world wide.

PROGRAM AGENTIE

Te invitam sa ne contactezi de luni pana vineri in intervalul orar 10:00-18:00.

CONTACT

Pentru detalii si rezervari, te invitam sa ne contactezi la numerele de telefon:

021.317.72.10
0755.276.124

sau sa ne scrii pe adresa de e-mail info@ikaturism.ro.