ALEGE DESTINATIA :

Left Content

Right Content

Florenta, orasul muzeu

De vreo doi ani ma tot gandeam daca sa merg sau nu la Florenta. Nu aveam tragere de inima, imi parea un oras cu cladiri vechi, deteriorate, cu strazi inguste si murdare – nu gaseam nici un indiciu ca acest oras poate avea vreun farmec. Exact acelasi sentiment pe care il avusesem cu Praga. Dar pentru ca fac parte din echipa agentiei IKA TURISM si pentru ca experiente cat mai diverse imi sunt utile in munca de zi cu zi, m-am decis:  mergem la Florenta ! Un citybreak de 3 nopti, eu si sotul meu.
Cea mai buna varianta de tarif am gasit-o combinand zbor Wizzair cu cazare la hotel Unicorno 3*(il recomand, hotel foarte bine pozitionat si care ofera servicii bune de cazare si mic dejun). Am aterizat pe aeroportul din Pisa.
Foarte bine, pentru ca am avut la dispozitie vreo 3-4 ore, suficient cat sa facem o plimbare placuta prin Pisa, cat sa vedem Torre Pendente si cat sa mancam o lasagna delicioasa. Pentru a ne fi mai comod, bagajul l-am lasat in Gara Centrale din Pisa – tot de acolo am luat si trenul catre Florenta (statia Santa Maria Novella). Calatoria cu trenul a durat aproximativ 1 ora si 20 min. Ne-am cumparat bilete de la automatele din gara pentru clasa a doua si  am platit 7,5 euro/persoana.

PONT : daca v-ati planificat sa vizitati galeriile de arta si muzeele din Florenta (si daca mergeti in Florenta, trebuie sa faceti asta), este foarte bine sa cumparati tichete de intrare in muzee de pe internet, astfel veti ocoli cozile care uneori pot fi destul de mari . Noi le-am cumparat de pe site-ul Florence Museum. Este adevarat ca biletele online sunt cu 5-10 euro/persoana mai scumpe, dar se economiseste timp pretios, cu atat mai mult cu cat intr-un citybreak de 3 nopti sunt doar doua zile full de petrecut in Florenta si parca nici nu stii ce sa faci mai repede.
Am inceput turul orasului din Piazza del Duomo si am urcat in Campanile – una dintre cele mai frumoase clopotnite din Italia care ofera o panorama asupra orasului absolut fascinanta. Am continuat cu o vizita la Museo Nationale del Bargello care detine cea mai mare colectie italiana de sculptura din perioada renascentista; am mers catre Piazza della Signoria si Palazzo Vecchio si am vizitat Galleria Degli Ufizzi-cea mai celebra galerie de arta din Italia. Alte obiective turistice de neratat: Capelle Medicee (cu sculpturile lui Michelangelo) , Galleria dell’Accademia (denumita si ‘Casa lui David’), Palazzo Medici -Riccardi. Cam mult pentru o zi, nu? Cand ma uit pe lista, si mie mie se pare muuuuult prea mult. Dar nu a fost nimic obositor, nimic enervant. Nu a fost o goana dupa obiective turistice care trebuie ‘bifate’. Ne-am simtit bine, ne-am bucurat de fiecare opera de arta vazuta, am savurat fiecare ‘ pauza de cafea ‘ luata la terasele pe care doar in Italia le gasesti, am zambit la fiecare raza de soare oglindita in raul Arno.
Ziua urmatoare am rezervat-o plimbarilor in Palazzo Pitti, Giardino dei Boboli si Piazzale Michelangelo. Sejurul de 3 nopti mi s-a parut insuficient, as mai fi avut multe de vazut…M-as mai fi plimbat pe stradutele inguste, care in nici un caz nu sunt murdare si cu cladiri urate…As mai fi savurat un vin de Toscana…
Mi-am schimbat complet opinia: Florenta merita vazuta, este un oras cu un farmec aparte! Ma voi intoarce intr-o vacanta mai lunga, in care sa combin si cateva zile prin Toscana cu cateva zile prin Cinque Terre.

Iata aici cateva fotografii din Florenta!

Voi ati fost la Florenta?

Web-site administrator

CALATORESTE CU IKA TURISM !

Alege una dintre vacantele cu plecari fixe sau cere-ne o oferta personalizata pentru vacanta ta ! Iti vom oferi cele mai bune variante disponibile in momentul cererii.

Ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile !

Tarifele se pot modifica in functie de disponibilitatile din momentul rezervarii ferme.

VACANTE DE NEUITAT

Pentru ca ne dorim ca fiecare dintre turistii nostri sa aiba vacante memorabile, iti oferim:

* consiliere in alegerea destinatiei;
* informatii despre destinatia aleasa;
* cele mai bune tarife cu taxe de aeroport incluse, fara costuri ascunse;
* asistenta pe parcursul vacantei .

VACANTE RELAXANTE SI SIGURE

Ne asiguram ca vei avea o vacanta fara griji oferindu-ti :

* informatii despre regimul vizelor ;
* transferuri si excursii optionale organizate de parteneri locali de incredere;
* asigurare de calatorie TRAVEL GENERALI ( la cerere, contra cost).

ASIGURAREA DE CALATORIE

Parteneriatul cu GENERALI ASIG iti ofera garantia unei vacante linistite.

Avantajele politelor Travel Generali :
* asistenta 24/24 h, 7 zile din 7;
* preluarea prompta a cheltuielilor medicale si acoperirea tratamentului medical de urgenta;
* decontarea directa a cheltuielilor de catre compania de asigurari;
* retea extinsa de unitati medicale si acoperire world wide.

PROGRAM AGENTIE

Te invitam sa ne contactezi de luni pana vineri in intervalul orar 10:00-18:00.

CONTACT

Pentru detalii si rezervari, te invitam sa ne contactezi la numerele de telefon:

021.317.72.10
0755.276.124

sau sa ne scrii pe adresa de e-mail info@ikaturism.ro.